יום ראשון, 8 במאי 2016

9.1.16 שליחים בסטייל



לפני כחודשיים, בסיום התחרות (המוצלחת) בסגנון מרחק בינוני שארגן המועדון במכמורת התיישבתי על הכיסא מול המחשב (אחרי המקלחת והורדת מגוון הקוצים הרחב…) ובדקתי מה היא התחרות הבאה בארגון המועדון. היום התחרות הזו התקיימה, ניווט שליחים בפארק נחל חדרה!


כבר אמרתי שניווט שליחים הוא סוג הניווט האהוב עליי. העובדה שבניווט שליחים אתה חלק מקבוצה ולא בודד מוסיפה לניווט את הפן הקבוצתי (שלדעתי מאוד חסר בו). שליחים הוא הניווט היחיד בו אתה מעודד נווט אחר שאיתך באותה הקטגוריה לנצח (ולא להפסיד…).
היום בקבוצה היינו אני ונווט אחר מהמועדון יחד (הקבוצות היו מורכבות משני אנשים בלבד - ניווט שליחים זוגי). הוא יצא בלג הראשון ובזינוק ההמוני ואני עצרתי את הזמן בלג השני והמסכם.

את החימום התחלתי מיד לאחר הזינוק ההמוני (וקריאות "אין לחץ! אין לחץ!!! בלי לחץ!!!!! לנווט השני תוך כדי הזעה וקפיצות עצבניות במקום). כשהנווט השני חזר (באיחור אופנתי של 3 דקות מהנווט הראשון בקטגוריה) יצאתי מיד לדרך בריצה מהירה ובסיום 27:06 דקות ותוך כדי עקיפה של 5 נווטים מהקטגוריה (ברצף) עצרתי את השעון.
המקום הראשון שייך למועדון עמק חפר!!!


אחרי מנוחה של חצי שעה יצאנו (נבחרת הנוער) לניווט התמצאות בזוגות (שתי מפות עם תחנות זוגיות/אי זוגיות שצריך לנווט אליהן לסירוגין עם בן הזוג). בן הזוג שלי היה אסף אבנר (חבר הנבחרת הבוגרת) וביחד סיימנו את האימון אחרי חצי שעה של ריצה קלה פיזית אבל אתגרית מבחינה ניווטית. היה כיף!

תחקור צוות שליחים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה