יום שני, 8 בפברואר 2016

"כבר היית בבולגריה?" 21.8.15

  
מעט אחרי מחצית הריצה חזר גלעד הביתה ואני ויקיר המשכנו לרוץ לכיוון נקודת ההתחלה/סיום של הריצה והאופנוע של יקיר. במהלך פרק הזמן הזה יקיר שאל אותי האם אי פעם הייתי בבולגריה. עניתי שבוודאי והתחלתי לספר על הטיול המשפחתי לבולגריה… בסוף הסיפור שלי שאלתי את יקיר למה הוא שואל לגבי בולגריה, הוא ענה שאם ארצה, אני טס לבקר בה שוב...

יקיר הזמין אותי ואת גלעד (נווט מהמועדון) לאימון בים. נושא האימון היה פארטלק - משחקי מהירות. האימון היה ארוך וקשה (והתאפיין בהזעה מרובה ללא קשר לעצימות הריצה והמהירות - הלחות בים מאוד, אבל מאוד גבוהה...) וכלל בתוכו מספר הליכות קצרות ומעבר בין סוגי שטח - מקו המים הקשה יחסית אל החול הרב והרך שקרוב לקו המצוקים ומשם אל הטיילת (אספלט, דשאים) וחזרה.באימון רצתי את המרחק הגדול ביותר שרצתי אי פעם בזמן הארוך ביותר שרצתי אי פעם (שברתי את שיאי המרחק והזמן שלי).
גביע רואוס! (תרגום חופשי מ- Rousse Cup) הנה אני בא!!! תחרות ניווט של שלושה ימים שמתקיימת בעיר פייס ריוס (Pyse Ruse) שעל גבול בולגריה - רומניה (בצד הבולגרי כמובן…). מטרת התחרות היא להתנסות בחוויה ובהרגשה של תחרות אירופאית. שטח אחר, מזג אוויר אחר וכמובן אווירה שונה והרגשה אחרת לגמרי.

אני כבר מחכה לחופשת סוכות (אז התחרות)!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה