יום ראשון, 29 במאי 2016

8-9.4.16 מחנה ספרינט - מועדון

החודש מחנה האימונים המועדוני היה בדגש ניווטי ספרינט. נפגשנו בבוקר לאימון בפארק החורשות ושכונת המשתלה ובצהריים הלכנו לאימון בגן אדית וולפסון והשכונה הסמוכה. שני האימונים היו קצרים ועצימים ויצאנו בהפרשים של חצי דקה בערך אחד מהשני.

בבוקר יום שבת יצאנו לשני אימונים קצרים, הראשון בנמל ת"א והשני ביפו העתיקה. בנמל ת"א האימון היה אימון של ניווט שליחים בזוגות. אני יצאתי ראשון בזינוק ההמוני ולמעט טעויות קטנות רצתי מהר ובטוח. אני ויבגני סירוטוב (אחד מהנווטים במועדון) סיימנו ראשונים (אני הגעתי שנייה לפניו…) ובני הזוג שלנו יצאו בהפרש של מעל דקה משאר הזוגות. בסופו של דבר סיים בן הזוג שלי שני. באימון ביפו העתיקה סיימתי שני אחרי אלכסיי למרות שהרגשתי שהריצה כבר קשה לי ושקשה לי להאיץ ולהגביר את הקצב (כנראה שזו התחושה אחרי יומיים של אימוני ספרינט ועוד אימון אינטרוואלים קשה לאללה יום לפני…).

היה מעולה, תודה רבה לאלכסיי (שגם תכנן את המסלולים והאימונים וגם התארחנו בלילה בביתו). אני מת על ניווטי ספרינט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה