יום ראשון, 22 במאי 2016

5-6.2.16 מחנה אימונים - נבחרת

בכל תקופת אימונים של הנבחרת (ניווט עדין, אזימוטים, ניווט גס וכו') מתקיים מחנה אימונים של יומיים המתבסס על תחרויות מקומיות ואחריהן אימונים בנושא התקופתי. בסופ"ש האחרון התקיים מחנה האימונים בדגש זיכרון.

נפגשנו ביום שישי בבוקר בתחרות המקומית בנפתולי הירקון שארגן מועדון אס"א ת"א. בעיקרון הניווט היה ניווט איסוף קבוצתי אבל כיוון שהגעתי מספר דקות בלבד לפני הזינוק ההמוני רצתי את הניווט בצורה אישית. יצא שרצתי ניווט איסוף של 10 ק"מ. בסיום הניווט נסענו לאימון בפארק הירקון. במהלך האימון למדנו בע"פ מסלול לפני היציאה אליו ובזמן שרצנו לפי זיכרון היינו צריכים ללמוד בע"פ מסלול נוסף בנמל ת"א.

פארק הירקון
לאחר שנסענו לנמל ת"א ורצנו בו לפי מה שלמדנו קודם לכן בע"פ נסענו לפארק החורשות ושכונת המשתלה. שם יצאנו לאימון בזוגות. כל אחד לומד לג בע"פ ורץ אליו בעוד שהשני מפקח עליו במקרה שהוא מתברבר ולומד את הלג הבא בע"פ. ככה רצים לסירוגין במשך המסלול. בסיום הניווט בפארק החורשות נסענו לאימון המסכם ביפו העתיקה (והממש יפה!). ביפו יצאנו לאימון זוגי אי זוגי כמו שרצנו בפארק נחל חדרה לפני מספר שבועות.

נמל ת"א
פארק החורשות ושכונת המשתלה
יפו
בסיום יום האימונים הארוך (ו-25 הקילומטרים שרצתי בו) הלכנו לאכול גלידה בד"ר לק ביפו ולאחר מכן לארוחת ערב ולחדרים שבכפר הנוער בן שמן להתקלח ולישון.

ביום שבת (היום השני של מחנה האימונים) רצנו באירוע הניווט שאירגנו מועדוני גליל ומודיעין ויחודו היה שבו נקבע שיא חדש של תחנות, 123 תחנות. אני (וכל חברי הנבחרת) רצנו את המסלול הבינוני שאורכו היה 8 ק"מ ובו היו 62 תחנות. האמת היא שהאורך הקשה עלי ואחרי 30 תחנות כבר היה לי קשה להתרכז ולהיות במיטבי, כך שביצעתי יותר טעויות מהרגיל. לא נורא, בשביל זה יש אימונים ותחרויות מקומיות. אחרי התחרות נגמר מחנה האימונים של הנבחרת.
תודה לכל מי שהיה שותף בהכנות ובביצוע המחנה.

אמנם המחנה נגמר, אבל לא האימונים… בסיום המחנה נסעתי עם המועדון למפת שוהם ושם רצנו בגשם מסלול של 3.9 ק"מ אוויריים כהכנה לאליפות המועדונים. היה רטוב וקר אבל כיף!