יום ראשון, 8 במאי 2016

15.1.16 אימון נפח טופוגרפי

לפי תוכנית האימונים שלי הייתי צריך לרוץ היום 80 דקות בעצימות נמוכה. אתמול בבוקר אחרי מחשבה קצרה והתייעצות עם עצמי, הגעתי למסקנה המתבקשת ששמונים דקות בקצב נמוך זה… אהה… קצת משעמם (מעייף מבחינה מנטלית ושיכלית) ולכן החלטתי לארגן לעצמי אימון ניווט שבו ארוץ ואנווט את שמונים הדקות שלי (זה גם יעזור לי לקראת התחרות מחר). אבל לארגן לעצמי אימון ואז לרוץ אותו לבד זה קצת מבאס, אז הצעתי בווטצאפ למי שרוצה מהמועדון להצטרף אליי.


לקראת הערב התגבשה הרשימה הסופית שלי של עוד שני נווטים מהמועדון (השאר לא יכלו/אמרו שהם לא יכולים וראו טלוויזיה) ועלי הוטל לארגן את המסלול. טלפון ליקיר, מפה (רק טופוגרפיה ושבילים, לא כולל שבילים חדשים שיצרו ג'יפים ואופנוענים) ועד הבוקר (באיחור של חצי שעה…) היו מוכנות 3 מפות עם המסלול מודפס עליהן ולידן שלושה נווטים עם טייצ, חולצה מנדפת ומצפן בהיכון. היה קשה מבחינה ניווטית (זה לא קל לנווט עם קווי גובה של 2.5 מטרים בשטח מלא סבכים וחול…) וממש כיף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה