יום ראשון, 8 במאי 2016

12.1.16 התחנה שם, אני חושב, בתוך השיח, תחפש את העמוד כי הדגל נפל...

היום התקיימה תחרות בתי הספר (מחוז דרום) השלישית לעונה. זו לא תחרות מטרה שקבעתי לעצמי ולא משהו חשוב ברמה הארצית, אבל עם סיכוי למדליה, כך שבאתי להינות (מה גם שהשבוע הוא שבוע תחרות ארצית בבית ג'מאל וצריך להתכונן אליה ולא אל ניווט בתי הספר).

הספורט שאנו עוסקים בו נקרא ניווט, לא חיפוש, ניווט, והתחנות היום כנראה לא שמעו על העניין. ההשערה שלי נובעת מהעובדה שחלקן היה מוחבא בתוך שיח/ בלי המנסרה שנפלה על הרצפה והתמלאה בוץ/ זרוקות על הריצה אחרי שנפלו. אני לא מאשים את המארגנים, כל התחנות היו במקום, אבל המצב של התחנה לא היה טוב (יכול להיות שבאשמת הרצים שמטעמי "אופס, נפלה, אהה… אני אמשיך בלי להרים כי אני רוצה לנצח" גרמו למצב). בכל מקרה, בחלק מהזמן הגעתי אל אזור התחנה ושם התחלתי לחפש בעצבנות את התחנה שהייתה באחד מהמצבים שתיארתי קודם.

המצב הזה מעלה תהיות לגבי פיתרון (כיוון שקיימת בעיה). אולי לשלוח רץ בכל פרק זמן מסוים לבדוק את התחנות או לשים נווטים שיהיו אחראים על שלומן שלמספר תחנות. אולי אפילו להעלות בתדריך הפתיחה את הנושא.
מצב כזה של תחנות בשטח פוגע בהנאת הניווט ובמקצועיות התחרות. בעיה יש, צריך לחשוב על פיתרון.

למרות הבעיה היו לניווט גם צדדים חיוביים (חוץ מהפסד שעות בבית הספר… :]). קודם כל, לפגוש חברים מבתי ספר אחרים תוך כדי ניווט זה תמיד נחמד. דבר שני, הוא התקיים באזור שוהם, איפה שתתקיים תחרות השליחים הארצית בעוד מספר חודשים, כך שיכולתי לבחון מעט את השטח ואת סגנון המיפוי. היה מעניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה