יום ראשון, 22 במאי 2016

12-13.2.16 מחנה אימונים מועדוני - הכנה ל- אליפות ישראל!!!

בשבוע הבא תתקיים אליפות ישראל לשנת 2016 וכמובן שההתרגשות וההכנות בשיאן… לקראת האליפות שתתקיים על מפות בן שמן וקברות המכבים (המועדון מארגן!) ארגן המועדון מחנה אימונים בסופ"ש. אמנם המחנה היה מצומצם מאוד מבחינת כמות המשתתפים, אבל היה עדין אפקטיבי מאוד וברמה גבוהה.


בבוקר יום שישי אחרי קניית האוכל נסענו לנאות קדומים ושם רצנו שלושה ניווטים שתכנן אלכסיי מאמן הניווט. האימון הראשון היה אימון קו, השני מודל לקראת האליפות, ריצה בעצימויות גבוהות על מסלול דומה ברמתו ובמאפיינים שלו לזה שיהיה בשבוע הבא. האימון השלישי היה אימון אזימוט שבפועל היה אימון "אזימוט וסטייה מטורפת כדי לא להיכנס לסבכים ממש סבוכים ולא מסומנים".
נאות קדומים
אחרי שלושת האימונים הלכנו לשחק בקשתים עם מטרות, חצים וקשתות שהיו פזורים באחד האזורים במקום (נאות קדומים הוא אתר ממש יפה שמדמה את ההתיישבות בתקופת התנ"ך באזור - מומלץ לכולם, גם בלי קשר לניווט).
בסיום היום נסענו לבית של אחד מחברי המועדון, אלכסנדר ליפוביץ', שם התארחנו ללינה וארוחות. בבוקר יום שבת יצאנו לריצה קלה של חצי שעה באזור הבית ולאחר מכן נסענו לניווט מודל בגמזו. השבוע האחרון שלי כלל הרבה אימוני כוח ואימוני ריצה קשים כך שהייתי עייף ולכן הניווט הלך לי פחות טוב מהרגיל. בכל מקרה, זו הייתה הכנה טובה לאליפות בשבוע הבא ואפשר לומר שאת כל הטעויות האפשריות "ביזבזתי" בניווט בגימזו ולא השארתי אף אחת לאליפות…

תודה לאלכסיי על המחנה והאימונים ולאלכסנדר על מקום הלינה והמפות שהיו פזורות בבית וסיפקו הרבה (מאוד) עניין…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה