יום חמישי, 18 בפברואר 2016

מידל ב 20.9.15

היום התקיימה תחרות המרחק הבינוני השנייה. המטרה שהצבתי לעצמי היא לתקן את הרושם שהשאירה התחרות אתמול ולנווט בצורה טובה יותר בלי להתברבר ולפשל מסיבות שלא קשורות לטכניקת ניווט (כמו ביטחון עצמי). לפני התחרות יקיר עבר איתי על המטרות שלי ועל דרכים ליישם אותן, בסיכום אמרנו שהבעיה העיקרית אתמול הייתה חוסר ביטחון עצמי ועל מנת לתקן אותה היום צריך לעשות 2 דברים עיקריים: 
א. לנווט בזהירות רבה לתחנות הראשונות כדי לצבור ביטחון. 
ב. למצוא נקודות ביקורת במסלול לתחנה הקרובה.
כשנכנסתי למשפך הזינוק באיחור של דקה בגלל החימום (וכיוון שכאן נכנסים למשפך כך שתזנק בשעה שניתנה לך ולא נכנסים אליו, כמו בארץ, בשעה הנתונה) יקיר עוד הספיק לאחל לי בהצלחה ולתת לי עצה שעכשיו, רק לפני הזינוק, לעצום עיניים ולדמיין מה יהיה בתחנות הקרובות עם דגש על זו הראשונה. מה ארגיש, אחשוב ואחוש. כמובן שביצעתי...
הניווט עצמו היה ארוך מאתמול אך עם פחות טיפוס ופחות תחנות. היום גם הגעתי מוכן יותר וכבר עם מעט ניסיון והיכרות עם השטח. התחנה הראשונה הלכה מצוין (למרות שהמארגנים מיקמו אותה כך שתהיה ממש בקצה עלייה בתוך סבך...) ואילו בשנייה היו לי מעט בעיות של התמצאות כיוון שהכול נראה לי דומה, סבכים רבים ושטחים פתוחים שקשה לרוץ בהם בגלל עשב גבוה. עשיתי עוד מספר טעויות גדולות בדרך לעוד שתי תחנות. בסיכומו של המסלול, למרות מספר טעויות, בחירות ציר שגויות וריצה לא הכי מהירה ועצימה הגעתי למקום השני בתחרות היום ובסיכום שני הימים למקום הרביעי (אתמול הגעתי למקום השביעי).
ההרגשה הייתה מאוד טובה והדבר גרם לי להבין שהדוב הבולגרי לא גדול וחזק כפי שהוא נראה. הרי הצלחתי להגיע למקום השני היום ולרביעי בסיכום שני הימים למרות ניווטים לא טובים מספיק וריצה (היום) בעצימויות גבוהות רק בחלק מהמסלול.                            
המטרה (שהצבתי לעצמי) היום בערב בתחרות הספרינט שבפארק שליד האכסניה בה אני ויקיר לנים היא להצליח ולהתברג אל אחד משלושת המקומות הראשונים.
שתיהיה לי בהצלחה...


מרכז הפארק המרכזי בעיר רוסה (Rousse) בה התקיימה התחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה