יום ראשון, 1 במאי 2016

סיכום אליפות החורף 18-19.12.15

אתמול והיום התקיימה אליפות החורף. לפני תחילת העונה קבעתי לי מטרות. בין השאר, הגדרתי לעצמי 2 תחרויות מטרה - אליפות החורף ואליפות ישראל. את המטרה שהצבתי לעצמי לאליפות הנוכחית השגתי - מקום ראשון בקטגורית הגיל שלי, נערים עד גילאי 16.


התחרות שלי התחלקה לשניים. היום הראשון (או בשמו השני המקום השלישי וההתעופפות) והיום השני (או בשמו הנוסף שמן לא מהול ומדלייה). אתמול במהלך הניווט (4.3 ק"מ עם 160 מטרים טיפוס ו-12 תחנות) ביצעתי 2 טעויות גדולות, שלקחו ממני מעל 4 דקות. בטעות הראשונה הגעתי אל אזור התחנה אבל לא ראיתי אותה וחזרתי לנקודת התקיפה לתקיפה נוספת ובשנייה לא הצלחתי להיאחז בשטח ועברתי את התחנה במאה מטרים, ירדתי לשביל שמתחתיה (35 מטרים של טיפוס הפוך), 

רצתי עליו עוד מאה מטרים ורק אז חזרתי וטיפסתי אליה 20 מטרים… לפחות אפשר להגיד ששיפרתי את הכושר… בכל מקרה, שתי הטעויות האלו, עוד מספר טעויות קטנות, פציעה בברך שמקשה על הריצה התעופפות אחת (בגלל גדר נמוכה וחצי הרוסה שלא ראיתי) שגררה השתטחות על הקרקע גרמו לי להגיע למקום השלישי 2 דקות אחרי המקום הראשון.
הייתי מאוכזב, לא השגתי את המטרה שהצבתי לעצמי ולמרות שהגעתי רגוע ולא לחוץ לתחרות לא הצלחתי להשיג את התוצאה לה צפיתי.

שגב מערב - יום א'
למרות הטעויות, היום הראשון של האליפות הכיר לי טוב את השטח ואת סגנון המיפוי וידעתי שהיום אתקן, ואכן, את הניווט היום סיימתי בהצלחה. חוץ מטעות אחת גדולה יחסית בגלל מחסור בנקודת תקיפה וקוץ שנתקע לי ברגל וגרם לי לרוץ על העקב במקום על האצבעות (יש לקוצים בארץ נטייה מעצבנת להיתקע לי בכרית כף הרגל או באחת האצבעות, מה שגורר בד"כ קללה וריצה מוזרה) רצתי וניווטתי בצורה טובה. יצאתי טוב מתחנות, הייתי רגוע וכמעט ולא טעיתי.

שגב מזרח - יום ב'
טקס הסיום של האליפות היה מאוד יפה, נווטים מחו"ל הגיעו והאווירה הייתה מצוינת ונעימה. את האליפות סיימתי עם מדליה, פרס ממש יפה של שמן זית ותחושה של עוד.

אני לא הייתי היחידי שזכה במדליה - חברי המועדון שהגיעו לתחרות בתמונת סיכום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה