יום ראשון, 3 באפריל 2016

תחרות ליגה - עדי (7.11.15)

היום התקיימה תחרות הליגה השנייה - עדי. לתחרות היום הגעתי חלקית, כלומר, בגוף הגעתי, את המצפן הבאתי ואפילו לבשתי את חליפת הניווט החגיגית, אבל בראש לא הגעתי - כנראה ששכחתי אותו בהסעה...

במחשבה לאחור - אני לא מופתע, בהסעה דיברתי עם חברים ואת החימום ביצעתי זמן רב מידי לפני הזינוק תוך כדי דיבורים עם חבר. לא הייתי מרוכז ולא נכנסתי לראש של ניווט מדויק ומרוכז.


בכל מקרה, הגעתי לזינוק, שם, במקום להתרכז בניווט, להירגע ולהתכונן הכנה מנטלית אחרונה, הייתי עסוק במזניק ובשאלה האם יספיקו לעטוף את המפה שלי בניילון. ההתחלה, למרות ההכנה הלא טובה, בישרה טובות. ריצה חלקה אל תחנה 1 ואולם, אחריה לא תכננתי מה אעשה, יצאתי בלי תוכנית לתחנה השנייה - והתברברתי לחלוטין . הבירבור הראשוני שלי הוביל ללחץ וממנו לבירבור נוסף - מעגל הקסמים… בסופו של דבר, כמובן שהגעתי לתחנה, אך מעגל הקסמים חזר בעוד 2 תחנות ורק בלג הארוך שבין תחנות 7 ו-8 (בסך הכל היו 15 תחנות בחמישה קילומטרים) הצלחתי "להיכנס" לראש של ניווט ולנווט כמו שאני יודע וצריך. בסיום התחרות הגעתי למקום הרביעי (והמכובד) אבל הרגשתי תחושה של אכזבה. לא הצלחתי להגיע לידי ביטוי ולהראות את מה שאני באמת יודע ובכל זאת, תחרות ליגה. 


מהניווט היום יש הרבה מה ללמוד לתחרות הבאה (בעיקר בהקשר מנטלי) אבל השנה רק התחילה ונותרו עוד 9 תחרויות בהמשך - אני בטוח שהתחרות הבאה תהיה טובה יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה